Volkswagen Poznań: Tehtaan laajennus uuden Caddyn valmistusta varten on loppusuoralla

Volkswagenin Poznańin tehtaan laajennus on kestänyt kaksi vuotta ja nyt valmistelut uuden Caddyn tuotantoa varten ovat lähes valmiit. Uudistuksen aikana tehtyihin muutoksiin sisältyi mm. logistiikkahallin rakentaminen, korinrakennusosan laajennus sekä tehdasalueen uudelleenjärjestelyt. 

Pääomasijoituksesta noin 90 prosenttia on käytetty tehtaan valmistelemiseksi uusimpien mallien, erityisesti uuden Caddyn tuotantoon. Tuotantolinjaa testataan juuri nyt ensimmäisillä ajoneuvoilla ja sarjatuotanto alkaa syyskuussa. Kasvatamme tuotantoa jatkuvasti ja maksimikapasiteetti saavutetaan vuonna 2021, kertoo Volkswagenin Poznańin tehtaanjohtaja Dietmar Mnich

Lue juttu loppuun giantmotorin omilta verkkosivuilta.

TEKEEKÖ INNOVATIIVINEN AUTOPESURATKAISU AUTOMAATTIPESUREISTA TARPEETTOMIA?

Helsinkiläinen starup UpSteam on mullistanut autonpesumarkkinat PK-seudulla. Innovatiivinen ja ekologinen autopesu haastaa perinteiset autonpesumenetelmät.

Autonpesun uusi aikakausi on alkanut, kun helsinkiläinen starupyritys on tehnyt autonpesuun ajamisesta tarpeetonta. Se haastaa autonpesumarkkinat totaalisesti.

UpSteam on ”liikkuva autopesu” -menetelmä. Pesuvehkeet mahtuvat selkäreppuun ja pesijä tuo palvelun vaikkapa asiakkaan kotiovelle. Autonpesuun käytetään vain 2-3 litraa, jossa on biohajoavaa pesuainetta.

Voit lukea tämän aiheen loppuun suoraan autot ja liikenne sivuston jutusta.

Renault Captur E-TECH Plug-in hybrid – Luokkansa ykkönen nyt myös lataushybridinä

Renault Captur on sekä Euroopan että Ranskan eniten myyty kompakti katumaasturi. Tämän vuoden alussa meillä myyntiin tulleen toisen sukupolven vetovoima lisääntyy entisestään lataushybridin liittyessä mallisarjaan. Luokkansa ensimmäisellä lataushybridillä voi ajaa pelkästään sähköllä 50 kilometriä ja kaupungissa vielä paljon pidemmälle.

Lue tämä juttu loppuun dynamicdricing.fi – verkkosivun artikkelista.

Toyota Proace 4×4 -malli on nyt ennakkomyynnissä

Toyota Proace -pakettiautomallisto täydentyy nelivetoisella 4×4-malliversiolla. Etevä nelivetojärjestelmä kasvattaa maavaran lisäksi Proacen kykyä vastata kaikkiin tonniluokan pakettiautoille esitettäviin haasteisiin. Ennakkomyynti on nyt käynnissä ja ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2021.

Niin kutsutun tonniluokan pakettiautoista myydään Suomessa valtaosa perinteisesti etu- tai takavetoisina malliversioina. Tiettyihin käyttötarpeisiin neliveto on kuitenkin perusteltu ratkaisu parantamaan niin turvallisuutta kuin takaamaan perillepääsyn. Ammattilaisten työkalut eivät saa sakata pahoissakaan paikoissa, joten Toyota esittelee Proace-mallistoon nelivetoisen 4×4-malliversion.

Juttu luettavissa loppuun laatukuljetuksen omilta sivuiltaan johon pääset tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.